Programın İçeriği

• Telefonda İletişim ve Bilgi Verebilme Becerisi
• Telefonda Memnuniyet Yaratan Dil Kalıpları ve Davranış Modelleri • İtirazları, Soruları Karşılama Becerisi
• Telefonda İkna Teknikleri
• Telefonda Eşsiz Müşteri Deneyimi Yaşatma Yöntemleri

Programın Süresi
3 saat / ONLINE

Eğitmen
Emrah TEZCAN


Banka Hesap Bilgileri
Altınbaş Üniversitesi 
DENİZBANK / İstanbul Kurumsal
Iban: TR65 0013 4000 0096 8131 9000 05


Bilgi ve Kayıt için:          
0212 604 01 00 / 2525
sem@altinbas.edu.tr

Programa kayıt olmak için ücretin ödenmiş ve dekontun sem@altinbas.edu.tr adresine iletilmiş olması gerekmektedir. Bu işlemi yaptıktan sonra kayıt işlemi tamamlanmış olacaktır. Faturalar katılımcıların belirttikleri e-mail adreslerine gönderilecektir.

Katılımcının ödemeyi gerçekleştirmesi ve eğitime kaydını yapması sonrasında muhtelif nedenlerle kaydını iptal ettirmek istemesi durumunda ilk 7 gün içerisinde eğitim ücretinin tamamı iade edilecektir. Eğitimde 3 iş günü kala eğitim ücretinin %50'si kesilerek ücret iadesi yapılacaktır. Daha sonra yapılacak kayıt iptallerinde ücret iadesi yapılmayacaktır. Katılımcı bu şartı peşinen kabul ettiğini gayrikabili rücu beyan ve taahhüt eder.

21 May

21 May 2020 - 21 May 2020
14.00 - 17.00

Eğitim Ücreti:

120,00 ₺

Eğitim Yeri:

İndus Danışmanlık İş Birliğiyle Online Eğitim

Loading...