Eğitim Amacı
İşletmeler artan rekabete ve değişen sektör koşullarına uyum göstermek, kurumsal verimliliği artırmak için çeşitli alt yüklenicilerle çalışırlar. Ama kurum dışı kaynaklardan alınan destek hizmet ve/veya tedarik işleri işletme açısından birçok sorunu da birlikte getirmektedir. Bu sorunlar arasında kurum kültür ve kalite anlayışlarının farklılığı, istenen hizmetin taahhüt edilmesine rağmen karşılanamaması, hizmet sürekliliklerinde sorunların giderilememesi sayılabilir. Eğitim programı ile dış kaynak kullanılan ürün/hizmet alımlarının kurumsal taahhütler, iş planı, zaman, kalite ve performans kriterlerine uygun tamamlanması ve yönetilmesi ile ilgili prensipler aktarılacaktır.

Eğitim İçeriği
- Alt yüklenici – Tanım
- Hangi alanlarda alt yüklenici ile çalışır
- Müşteri ve alt yüklenicinin sözleşmeden doğacak sorumlulukları
- Alt yüklenici yönetiminde temel prensipler

Eğitime Kimler Katılabilir?
- Proje yöneticileri/ yardımcıları
- Alt yüklenici/tedarikçi ile çalışan proje ekip üyeleri
- Kontrat yöneticileri/ yardımcıları
- Tedarik ve satın alma ile ilgili personel

Eğitim Süresi
3 saat / ONLINE

Eğitmen
Esra HASHEMI-SHIRAZI


Bilgi ve Kayıt için:          
0212 604 01 00 / 2525
sem@altinbas.edu.tr

Programa kayıt olmak için ücretin ödenmiş ve dekontun sem@altinbas.edu.tr adresine iletilmiş olması gerekmektedir. Bu işlemi yaptıktan sonra kayıt işlemi tamamlanmış olacaktır. Faturalar katılımcıların belirttikleri e-mail adreslerine gönderilecektir.

Katılımcının ödemeyi gerçekleştirmesi ve eğitime kaydını yapması sonrasında muhtelif nedenlerle kaydını iptal ettirmek istemesi durumunda ilk 7 gün içerisinde eğitim ücretinin tamamı iade edilecektir. Eğitimde 3 iş günü kala eğitim ücretinin %50'si kesilerek ücret iadesi yapılacaktır. Daha sonra yapılacak kayıt iptallerinde ücret iadesi yapılmayacaktır. Katılımcı bu şartı peşinen kabul ettiğini gayrikabili rücu beyan ve taahhüt eder.

Eğitim Ücreti (KDV dahil):

0,00 ₺

Eğitim Yeri:

Online Eğitim

Loading...